loading...
خاطره ها
آخرین ارسال های انجمن
خاطرها بازدید : 125 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

 

 

 

 

حجم خالی تو را حجم هیچکس پر نمیکند ، باز هم بگو دوستان به جای ما…

 

 

 

 

راستی خداحافظ تابستان! فقط یادت باشد روزهای گرمت به سردی گذشت…

 

از یه جایی به بعد آدم دیگه دوست نداره همه چی درست بشه ، دوست داره همه چی تموم بشه



 

 


ضرب المثل چینی: برنج سرد را می توان خورد، چای سرد را می توان نوشید، اما نگاه سرد
را نمی توان تحمل کرد

 



انگار که زیر و رو شدم بعد از تو
در چاه خودم فرو شدم بعد از تو
از بس به دلم دروغ گفتم بانو
چوپان دروغ گو شدم بعد از تو
(جلیل صفربیگی)

 

 

 

در کار خود، من و تو ز او بی وفاتریم
با من ز بی وفایی دنیا، سخن مگو

 

 

 

مسیج جدید

در (وا) میشود در (بسته) میشود؛ در هم وابسته میشود!



 

 

 

گلم خاری شد و با بادها رفت
اثر از ناله و فریادها رفت
خیال وصل می پختیم هیهات
چه آسان می توان از یادها رفت

 

 

 


 

دو خط موازی هیچوقت به هم نمی رسند؛ اما این دلیل نمی شود همدیگر را دوست نداشته باشند

 

 

 

 

مسیج جدید دل شکسته

مثل آسمان می مانی؛ دوستت دارم اما نمیتوانم داشته باشمت…


 

 

 


به روی زندگی دو خط زرد می کشم
و چشم عاشق تو را که گریه کرد، می کشم
تو رفتی و بدون تو کسی نگفت با خودش
که من بدون چشم تو چقدر درد می کشم

 

 

 

 

نمیدانم چرا وقتی دلم هوایت میکند
نفس کشیدن فراموشم میشود
انگار دلم تاب هوای دیگری را ندارد


 

 

 

تنها گرگها نیستند که لباس میش می پوشند
گاهی پرستوها هم لباس مرغ عشق برتن می کنند..
عاشق که شدی کوچ میکنند

 

 

 

 

کاش می شد زندگی را هم عوض کرد٬
مثل «چایی»٬
وقتی که سرد می شود…
(ریحانه السادات موسوی)


 

 

 


میپرسم تو این تنهایی: خدایی بگو کجایی
میسوزم از این جدایی، خدایی چه بی وفایی

 

 

 

 

یک لحظه زندگی، تو از دست می رود
وقتی کسی که هستی تو است، می رود

شاید که اندکی بنشیند کنار تو
اما کسی که بار سفر بست، می رود


 

 

 

پیامک دل شکسته جدید


اگه همونقدر که واسه خر کردن من تلاش کردی واسه خودت وقت میزاشتی تا الان آدم شده بودی

 

 

 

 

حسن ختام مطلب رو این رباعی از خیام قرار میدم و تقدیم میکنم به همه دل شکسته ها:

ای آنکه زمانه می کند غمناکت
ناگه برود ز تن، روان پاکت

بر سبزه نشین و خوش بزی روزی چند
زان پیش که سبزه ای دمد از خاکت

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون راجب قالب سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 330
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 79
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 257
  • باردید دیروز : 237
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,930
  • بازدید ماه : 4,533
  • بازدید سال : 18,887
  • بازدید کلی : 205,102
  • کدهای اختصاصی