loading...
خاطره ها
آخرین ارسال های انجمن
خاطرها بازدید : 197 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (2)

http://kalanar-mahal.persiangig.com/MYPIC/TOOP/936511-md.jpgسرکلاس درس معلم پرسید: بچه ها چه کسی میدونه عشق چیه؟
هیچکس جوابی نداد همه ی کلاس یکباره ساکت شد همه به هم دیگهنگاه می کردند ناگهان لنا یکی از بچه های کلاس آروم سرشو انداخت پایین در حالی کهاشک تو چشاش جمع شده بود. لنا 3 روز بود با کسی حرف نزده بود بغل دستیش نیوشا موضوعرو ازش پرسید .بغض لنا ترکید و

شروع کرد به گریه کردن معلم اونو دید وگفت:لنا جان تو جواب بده دخترم عشق چیه؟لنا با چشمای قرمز پف کردهو با صدای گرفته گفت:عشق؟دوباره یه نیشخند زدو گفت:عشق... ببینم خانوممعلم شما تابحال کسی رودیدی که بهت بگه عشق

 

چیه؟معلم مکث کردوجواب داد:خب نه ولی الان دارم از تو می پرسم؟؟؟؟؟؟؟؟لنا گفت:بچه ها بذارید یهداستانی رو از عشق براتون تعریف کنم تا عشق رو درک کنید نه معنی شفاهیشو حفظ کنید……و ادامه داد:من شخصی رو دوست داشتم و دارم از وقتی که عاشقش شدمباخودم عهد بستم که تا وقتی که نفهمیدم از من متنفره بجز اون شخصدیگه ای روتوی دلم راه ندم برای یه دختر بچه خیلی سخته که به یه چنینعهدی عمل کنه. گریه های شبانه و دور از چشم بقیه به طوریکه بالشمخیس می شد اما دوسشداشتم بیشتر از هر چیز و هر کسی حاضر بودم هر کاری براش بکنم هر کاری... منتا مدتی پیش نمی دونستم که اونم منو دوست داره ولی یه مدت پیشفهمیدم اونحتی قبل ازینکه من عاشقش بشم عاشقم بوده چه روزهایقشنگی بود sms بازی هایشبانه صحبت های یواشکی،،،،،،،ما باهم خیلی خوببودیم عاشق هم دیگه بودیم از تهقلب همدیگرو دوست داشتیم و هر کاریبرای هم می کردیم من چند بار دستشوگرفتم یعنی اون دست منو گرفتخیلی گرم بودن عشق یعنی توی سردترین هوا باگرمی وجود یکی گرمبشی عشق یعنی حاضر باشی همه چیزتو بخاطرش از دست بدیعشق یعنی از هر چیزو هر کسی به خاطرش بگذری.........

 اون زمان خانواده های ما زیادباهم خوب نبودن اما عشق من بهم گفت که دیگه طاقت ندارم و به پدرمموضوع رو گفت پدرم ازین موضوع خیلی ناراحت شد فکر نمی کرد توی اینمدت بین ما یه چنین احساسی پدید بیاد ولی اومده بود.......پدرم می خواستعشق منو بزنه ولی من طاقت نداشتم نمی تونستم ببینم پدرم عشق منومیزنه رفتم جلوی دست پدرم و گفتم پدر منو بزن اونو ول کن خواهش میکنم بذاربره بعد بهش اشاره کردم که برو اون گفت لنا نه من نمی تونم بذارمکه بجایمن تورو بزنه لنا گفتبخاطر منبرو ...


 و اون رفت و پدرم منو به رگبار کتک بست.......


عشق یعنیحاضر باشی هرسختی رو بخاطر راححتیش تحمل کنی.بعد از این موضوععشق من رفت ما بهم قولداده بودیم که کسی رو توی زندگیمون راه ندیماون رفت و ازون به بعد هیچکسازش خبری نداشت اون فقط یه نامه برامفرستاد که توش نوشته شده بود: لنایعزیز همیشه دوست داشتم و دارممن تا آخرین ثانیه ی عمر به عهدم وفا می کنممنتظرت می مونم شاید ماتوی این دنیا بهم نرسیم ولی بدون عاشقا تو اون دنیابهم می رسن پس منزودتر میرمو اونجا منتظرت می مونم خدا نگهدار گلکم مواظبخودت باش


دوستدار تو (ب.ش)
لنا که صورتش از اشک خیس بود نگاهی بهمعلم کردو گفت: خب خانم معلمگمان می کنم جوابم واضح بودمعلم درحالیکه گریه می کرد گفت:آره دخترم می تونی بشینیلنا به بچه ها نگاه کرد داشتن گریه می کردن ناگهان در باز شد و ناظممدرسه داخل شدو گفت: پدرومادر لنا اومدن دنبال لنا برای مراسم ختم یکیاز بستگان!!!!!!!!!!!!!!!!! لنا بلندشد و گفت: چه کسی ؟ناظم جواب داد: نمی دونم یه پسر جواندستهایلنا شروع کرد به لرزیدن پاهاش دیگه توان ایستادن نداشت ناگهان روی زمین افتادو دیگههم بلند نشد

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط صدای تنهایی در تاریخ 1348/10/11 و 11:23 دقیقه ارسال شده است

سلام
همیشه وقتی این داستان رو میخونم اشکام بی اختیار میریزن و یاد دل خودم میوفتم و بغض میکنم ... عشق واقعی رو هرکسی نمیتونه حسش کنه ...مخصوصا تو این زمونه که رنگش بجای سرخی گل سرخ شده رنگین کمان هفت رنگ ...شکلک

این نظر توسط تیک تاک هشترود در تاریخ 1348/10/11 و 11:41 دقیقه ارسال شده است

باسلام وبلاگ جالبی داری خوشم اومده یه پیشنهاد میدم بیا سایت ما عضو شو بعدش مدیر یکی از بخش های انجمن میکنمت بعد میتونی هم وبلاگتو تبلیغ کنی هم بازدید وبلاگت میره با لا تبادل لینک هم خواستی بگو لینکت کنم خوشحال میشم کمکت کنیم کار سختی نیست چیزی که اینجا میذاری برام ارسال کن به اسم و به نام وبلاگت خودت بزارم وبلاگمون منتظر جوابتم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون راجب قالب سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 330
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 79
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 329
  • باردید دیروز : 237
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,002
  • بازدید ماه : 4,605
  • بازدید سال : 18,959
  • بازدید کلی : 205,174
  • کدهای اختصاصی